fbpx
 

Google Ads : 10 λόγοι για να επενδύσετε

“Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords” και “το Google AdWords λειτουργεί;”. Είναι μερικές απο τις πιο συνηθισμένες φράσεις λέξεων-κλειδιών που αναζητήθηκαν στο Google.  Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχουν πολλοί έμποροι και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που έχουν ακούσει για το Google Ads (παλαιότερα γνωστό ως AdWords). Παρ’ όλα αυτά δεν είναι βέβαιοι αν και πώς μπορεί να λειτουργήσει γι ‘ αυτούς. Πιστεύουμε ότι το Google Ads – το εξαιρετικά επιτυχημένο διαφημιστικό σύστημα της Google για πληρωμή ανά κλικ, μπορεί να λειτουργήσει για σχεδόν κάθε τύπο επιχείρησης. Παρότι η διαφήμιση στη Google μπορεί να φαίνεται κάτι δύσκολο, αν το αφήσετε να το διαχειριστεί ένα καταρτισμένο Digital Marketing Agency θα γίνει παιχνιδάκι. Xιλιάδες επιχειρήσεις έχουν διαπιστώσει ότι ο χρόνος και το χρήμα δαπανήθηκαν καλά, επειδή το Google Ads παρέχει μετρήσιμη απόδοση επένδυσης (ROI).

Σε αυτό το άρθρο θα απαντήσουμε στο ερώτημα γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσετε.

 
Διευκρινίζω ότι δεν αποκλείουμε άλλες δραστηριότητες μάρκετινγκ, όπως για παράδειγμα το SEO. Όπως πάντα, συνιστούμε μια υγιή ισορροπία των καναλιών μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της οργανικής αναζήτησης , το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες πηγές ανεύρεσης υποψήφιων πελατών.

Αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Google Ads πριν και αναρωτιέστε αν αξίζει ή όχι, αυτή η ανάρτηση είναι για εσάς.

Ακολουθούν 10 λόγοι για να χρησιμοποιήσετε το Google Ads.

 
 
  1.  Είναι αναπτυσσόμενο

Το Google Ads έχει μεγάλη δυνατότητα κλιμάκωσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ορισμένες επιχειρήσεις δαπανούν εκατομμύρια το χρόνο, στη διαφήμιση τους στην Google. Εάν δημιουργήσετε μια καμπάνια του Google Ads που αναπτύσσετε με κερδοφόρο ρυθμό, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε επιπλέων δαπάνη για αυτήν την καμπάνια. Μπορείτε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας για το PPC. Έτσι οι υποψήφιοι πελάτες και τα κέρδη σας θα αυξηθούν ανάλογα. Αυτό καθιστά το Google Ads εξαιρετικά αποτελεσματικό για επιχειρήσεις που αποσκοπούν στην γρήγορη ανέλιξη , αλλά τις περιορίζει ο χρόνος και το  κεφάλαιο.

  1. Eίναι μετρήσιμο

Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στην τηλεόραση και τα περιοδικά, το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά μετρήσιμο. Το Google συγκριτικά με το SEO για παράδειγμα, υπερτερεί λόγο του ότι παρέχει άψογα μετρήσιμα δεδομένα.  Συγκριτικά, το Google Ads είναι πιο διαφανές. Παρέχει τόνους μετρήσεων PPC  που σας επιτρέπουν να βλέπετε σε λεπτομερές επίπεδο τι λειτουργεί και τι όχι. Μπορείτε αρκετά γρήγορα να προσδιορίσετε αν οι καμπάνιες σας απορροφούν ή επιστρέφουν ROI.

  1. Είναι ευέλικτο

Το Google Ads παρέχει τόνους επιλογών, ώστε να μπορείτε να προσαρμόζετε τις καμπάνιες και τις διαφημίσεις στις συγκεκριμένες σας ανάγκες. Στοχεύει στην υπερ-στόχευση του κοινού που θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερο. Για παράδειγμα, με το Google Ads μπορείτε:

 
  • Να καθορίσετε τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών. Μπορείτε, για παράδειγμα, να εμφανίζετε τη διαφήμισή σας μόνο σε άτομα που αναζητούν μια ακριβής λέξη-κλειδί που καθορίζετε, όπως “ξενοδοχεία Κυκλάδες”. Γίνεται φιλτράρισμα της επισκεψιμότητας με γενικούς όρους που σχετίζονται με τις Κυκλάδες  ή τα ξενοδοχεία. Το SEO, από την άλλη πλευρά, είναι πιο ευρύ. Δεν μπορείτε να ορίσετε με ακρίβεια το βαθμό απήχησης των στοχοποιήσεων που έχετε κάνει.
  • Να χρησιμοποιήσετε επεκτάσεις διαφημίσεων (extensions)  για να εμφανίσετε εικόνες προϊόντων. Για παράδειγμα, έναν αριθμό τηλεφώνου, ένα Mega-πακέτο συνδέσμων στον ιστότοπό σας, τη φυσική σας τοποθεσία. Μπορείτε ακόμη να ξεκινήσετε μια συνομιλία ή να λάβετε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το SERP (Search Engine Result Page – σελίδα αποτελεσμάτων τις μηχανής αναζήτησης).
  • Να περιορίσετε το κοινό σας κατά τοποθεσία, ώρα της ημέρας, γλώσσα, πρόγραμμα περιήγησης ή τύπο συσκευής και πολλά άλλα. Ένα καλό μέρος της επισκεψιμότητας SEO μπορεί να είναι άχρηστο για εσάς. Για παράδειγμα, αν χρειάζεστε μόνο υποψήφιους πελάτες που βασίζονται σε Ελλάδα και η μισή επισκεψιμότητα από εσάς προέρχεται από την Αγγλία. Στο Google Ads, δεν χρειάζεται να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε όλο τον κόσμο.
  • Να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα τεράστιο δίκτυο χρηστών που πραγματοποιούν  αναζήτηση σε ιδιοκτησίες όπως, το Gmail και το YouTube και πολλούς άλλους ιστότοπους συνεργατών.
 
  1. Έχει ταχύτερα αποτελέσματα από το SEO

Αξιοποιήστε το δίκτυο προβολής. Είναι εξαιρετικό για την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και συχνά αναπτύσσεται με χαμηλότερο κόστος από την αναζήτηση Google.
Για νέες επιχειρήσεις και ιστότοπους, μπορεί να χρειαστούν μήνες για να δείτε αποτελέσματα από το SEO.  Το πιο πιθανό πρόβλημα είναι ότι ο ανταγωνισμός είναι άγριος και χρειάζεται χρόνος για μια ιστοσελίδα να εδραιωθεί στο χώρο και να κερδίσει έδαφος και τους συνδέσμους (link building).

Η διαφήμιση στην Google αποτελεί μια εξαιρετική λύση για τις νέες επιχειρήσεις. Δεν χρειάζεται να περιμένετε τόσο πολύ για να δείτε τα αποτελέσματα. Ταυτόχρονα με την βελτιστοποίηση του SEO στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να τοποθετήσετε πόρους σε μια καμπάνια του Google Ads και να αρχίσετε να λαμβάνετε αμέσως εμφανίσεις και κλικ. Λόγο του ότι το Google Ads είναι τόσο γρήγορο, είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε αν μια δεδομένη λέξη-κλειδί ή κοινό, αξίζει να στοχεύεται μέσω της οργανικής αναζήτησης.

Ως πρόσθετο μπόνους, μπορείτε συχνά να ξεκινήσετε το Google Ads πολύ φθηνά – η Google συχνά προσφέρει κουπόνια  για νέους διαφημιζόμενους.

  1. Η διαφήμιση Google  είναι (συνήθως) ευκολότερη από το SEO

 Όταν οι εκστρατείες  για το PPC είναι ενσωματωμένες και βρίσκονται σε ισχύ, απαιτούν πολύ λιγότερη προσπάθεια για να διατηρηθούν από τις ενέργειες στο SEO. Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις ενημερωμένο το SEO  ώστε να αυξήσει την οργανική κυκλοφορία. Xρειάζεται μια ομάδα των 3-5 ατόμων που συνεχώς παράγουν το περιεχόμενο SEO, δουλεύοντας για τη βελτιστοποίηση και τη δημιουργία συνδέσμων.  Παρ’ ‘ολα αυτά είναι διασκεδαστικό, δημιουργικό και ικανοποιητικό όταν λειτουργεί.

  1. Αναλαμβάνει τα SERPs

Οι σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs)  είναι ιστοσελίδες που εξυπηρετούνται από χρήστες όταν αναζητούν κάτι στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης, όπως η Google.

Το Google Ads είναι το μωρό της Google (αντιπροσωπεύει περίπου το 97% των εσόδων τους).  Με την πάροδο του χρόνου το SERP έχει αλλάξει. Δίνεται όλο και περισσότερος χώρος στις πρώτες σελίδες  σε διαφημίσεις και όχι σε οργανικά αποτελέσματα. Αυτό μπορεί να είναι απογοητευτικό τόσο για τους SEO experts όσο και για τους χρήστες. Είναι μια ευκαιρία για σας να πάρετε το μήνυμά σας ψηλά στο SERP με έναν πολύ πιο ευάρεστο τρόπο. Είναι ένας μύθος ότι κανείς δεν κάνει κλικ σε διαφημίσεις Google. Για ερωτήματα με υψηλή εμπορική αξία (αυτά που θέλετε να διαφημίζετε), οι πληρωμένες διαφημίσεις λαμβάνουν έως και 2 από τα 3 κλικ στην πρώτη σελίδα.

  1. Oι μορφές των διαφημίσεων στο Google Ads μπορούν να είναι πιο ελκυστικές από τις οργανικές διαφημήσεις

Η Google προσφέρει πολλές νέες μορφές διαφήμισης τα τελευταία δύο χρόνια. Μερικά παραδείγματα είναι, οι διαφημίσεις καταχώρισης προϊόντων και οι  διαφημίσεις σε βίντεο στο YouTube. Η Google έχει κίνητρο να το κάνει αυτό. Οι πιο ελκυστικές διαφημίσεις λαμβάνουν περισσότερα κλικ και αυτό σημαίνει περισσότερα έσοδα για την Google. Ταυτόχρονα όμως τα περισσότερα κλικ είναι κερδοφόρα και για τον διαφημιζόμενο. Επωφεληθείτε από αυτές τις νέες μορφές διαφημίσεων και τις επεκτάσεις τους, χωρίς φυσικά να υποβαθμίζετε τις οργανικές διαφημίσεις και την απόδοσή τους για την επιχείρηση.

  1. Η επισκεψιμότητα του Google Ads μπορεί να έχει περισσότερα Convertions από την οργανική κίνηση και επισκεψιμότητα

Conversion (μετατροπή επισκεπτών σε αγοραστικό κοινό) είναι η επιθυμητή ενέργεια που εκτελεί ένας επισκέπτης πάνω στη σελίδα μας.

Η οργανική κίνηση είναι μεγάλη, ωστόσο έχουν αναπτυχθεί τρόποι που αποφέρουν το ίδιο ή μεγαλύτερο αποτέλεσμα.  Υπάρχουν κάποια στοιχεία ότι η κίνηση αναζήτησης που καταβάλλεται είναι καλύτερη από την οργανική κυκλοφορία – με ποσοστά μετατροπών έως και δύο φορές υψηλότερα. Οι τιμές μετατροπών ποικίλλουν ανάλογα με τη βιομηχανία και την ζήτηση. Όπως πάντα, αυτό μπορεί να μην ισχύει για την επιχείρησή σας, αλλά δεν θα γνωρίζετε μέχρι να προσπαθήσετε.

Αυτό οφείλεται πιθανώς στο γεγονός ότι η επισκεψιμότητα από πληρωμή σε αναζήτηση είναι πιο στοχευμένη. Επίσης, τα ερωτήματα που οδηγούν σε κλικ σε διαφημίσεις είναι πολύ πιο πιθανό να είναι εμπορικής φύσεως και όχι ενημερωτικά.

  1. Συμπληρώνει τα άλλα κανάλια μάρκετινγκ

Το Google Ads συμπληρώνει τις άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένας ιδιαίτερα ισχυρός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις και να στοχεύσετε άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ του Google Ads, μπορείτε να παρακολουθείτε τους προηγούμενους επισκέπτες στον ιστότοπό σας με ένα cookie. Τα cookies είναι αρχεία κειμένου , και παρέχουν πολλές χρήσιμες δυνατότητες στο Web. Οι διαφημίσεις προβολής θα τις “ακολουθήσουν” γύρω από το Internet, οπότε η επωνυμία σας παραμένει στο μυαλό του πελάτη!

  1. Oι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν το Google Ads

Τέλος, υπάρχει πίεση από τις αντίπαλες επιχειρήσεις: εδώ ισχύει το παλιό ρητό “όλοι οι άλλοι το κάνουν, οπότε γιατί όχι εσύ;”.  Oι συνολικές καταβλημένες δαπάνες αναζήτησης αυξήθηκαν κατά 33% τα 2 τελευταία έτη . Σύμφωνα με έρευνα, η οποία εξέτασε δεδομένα από 38 μεγάλους εμπόρους λιανικής πώλησης και 120.000.000 διαφημίσεις αναζήτησης, οι διαφημιζόμενοι επένδυσαν 21% περισσότερο σε διαφημίσεις λέξεων-κλειδιών σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.

Κάντε μερικές αναζητήσεις σε λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Είναι πολύ πιθανό οι ανταγωνιστές σας να είνα κάπου   εκεί στα αποτελέσματα των διαφημιζομένων στην κορυφή της Google.

Εσείς γιατί να μήν είστε